As Salam

bwt pengetahuan semua peminat aku skrg ni aku tgh dok jln2 kt Syria... la ni aku tgh online kt tartus..
haha.. besa la bandar kt syria ni awal betol ttup... haha... bosan2 singgah la cc ni... bkn fesbuk noh... research... hahaha bajet...

secara umumnya syria ni mmg best r... seni bina sini ala2 eropah sket... org2 sini mmg baik r...
utk pengetahuan semua , km mai syria ni pakai balon ja... ikut kaki melangkah... mmg pengembara sejati la org kata... haha... bila smpai ja tmpt baru.. tmpt pertama km cari mesti MASJID... haha sbb sng nk tnya org2 msjd ni... bkn pa takut kena tipu...

apa2 pn perjalanan masih jauh lg... harap2 xdak apa2 kejadian yg x diingini berlaku...
doa kan keselamatan km semua yah!!!

ni aku letak sikit2 gambar mls nk upload hahaha... insya Allah pas blk nnti... aku akan bwt ala2 travelog perjalanan aku kt sini... keh
adios!!!!

kerusi gergasi , Palmyra
di dpn Masjid Khalid al-Walid , Homs