As Salam...

La ni tgh dok havoc pasai Mesir.. aku lak dok kalut jln2.. apacer...??
haha.. tgh dok jln pn news terbaru ttp update..
kdg2 risau2 gak kt member2 kt Mesir...cm dh teruk ja aku tgk.. btw harap ampa semua sabaq la noh..
Allah tgh menegur pemimpin2 rejim ni...

Btw.. aku la ni slmt2 shj ( ada ka org risau sal aku?? hahaks )
kt Syria suasana masih ok.. mgkn pemimpin kt sini x teruk sgt kot...

skrg ni tggl km 3 org ja... aku , Kamal ngn Afiq..
Zaper , Nami , Berg ngn Zah dh blk ke Damsyik.. insya Allah sok blk Irbid..
Ucop, Amar , Amal ngn Tangok mgkn ada kt Lubnan kot la ni.. bahaya gak sana tu.. harap2 depa ok..

Sapa2 yg dok tgh baca la ni.. Kalau berkelapangan tu.. kalau la...
doa2 la sama perjalanan km kt bumi org ni.. bg selamat..
x lupa kpd shbt2 kt Mesir...

Kpd shbt2 kt Irbid..
hah!! kemas umah cpt2... saudara2 kita nk singgah tuh!!!
aku sudi blk aku dipinjamkan....

0ops.. sblm terlupa.. sok aku kn msk Turki...

Adios~~