Aku berjalan pelan2 menaikki tangga..  "adess  .. tinggi la plak.. haqi2 lain x tinggi plak..  "
tgn kanan ku dh mula lenguh.. brg yg aku bwk dari td aku letak di tepi.. dgn tgn yg sama aku keluarkan kunci.. aku teraba2 dlm suasana yg gelap itu untuk mencari lubang kunci.. aku tusuk tp tak kena.. ciss... bermacam2 jurus aku keluarkan akhirnya masuk juga... pintu rumah ku bukak dengan selamba.. tanpa berlengah aku terus menuju ke bilik...

"Masya Allah!!"

kemas nya bilik aku!!.....


=.=

 * ok aku tipu....*

ada selonggok lg baju yg masih belum berlipat...

seperti biasa aku abaikan baju2 tu.. haha.. aku letakkan printer yg aku beli td di atas katil... aku terus menerpa lappy merah kesayangan aku.. ya.. lappy yang tak pernah aku tutup 24/7.. dengan lappy yang sama aku terus melayari internet.. seperti biasa.. buku rujukan aku yg utama ku buka dahulu.. FACEBOOK...

notification = 0


boring...........


ku pandang buku physiolgy di kiri lappy dengan pandangan yang hambar...

tebal...

*muka berkerut*

buat benda lain dulu lah!

ha!! printer tak pasang lagi!!
ku belek2 manual.. "alah senang ja ni... tak yah tengok manual pun tak pa.."

15 minit kemudian...

huh!! siap pn...

alamak!! driver plak dah tak install lagi..
aku ambil cd atas katil tadi... aku masuk kan kedalam perut lappy aku...

loading...........

agree..

next..

next..

next lagi..

installing....

*hidu2*

apa yang bau cam hangit ni.....

alamak!! ( kali ke 2 ) kerusi plastik aku cayaq!!... macam mana dia boleh p dok berdating dengan cik Sobah pulak.. adoiyai... naseb baik tak banyak sangat.. aku ubah kedudukkan kerusi aku... aku duduk atas kerusi yang sama..

aku mengadap lappy aku kembali...

bosan... "tulis blog lah!!!"

yah!! itulah aktiviti aku lebih kurang 1 jam yang lepas...
ada nampak aku tulis pasal aku baca buku dak??
ada perasan aku tulis pasal aku ulang kaji dak??

ya.. kau!.. kau!.. yang tengah dok khusyuk membaca tu... ada nampak tak??

apa!!...tak ada??

haha.. memang pun.. sebab aku sememang nya berada dalam fasa kemalasan yang amat sangat sekarang ni..
sem 2 dh start lebih kurang 2 minggu dah.. tapi aku.. masih bermalas-malasan lagi.. penyakit yang doktot2 tak jumpa lagi penawarnya.. aku masih terbawa2 perangai aku waktu cuti dulu.. tu baru 3 minggu.. kalau 3 bulan??

oh nasib...

okeh!! aku dh nekad!!

nak rajin balik.. macam zaman2 SPM dulu.. ho yeah!!! Ganbatte!! Aja2 Finghting!!

0ops.. lupa plak nak gtaw... sem 2 ni aku aku dh start belajaq subjek2 medik...

Histology
Anatomy
PHYSIOLOGY
Organic Chemistry

terus terang aku cakap.. memang sangat best.. aku dah mula dilayan sebagai seorang bakal doktor...
subjek2 baru ni pun sangat2 menarik.. doktor2 semua pro2.. keluaq fakta rilek ya... satu urat pun tak timbul kat kepala.. satu nafas satu harakat satu qiraat tanpa waqaf...ahaha.. dan doktot yang aku paling minat sekali of kosh la Dr Nayef al-Gharaibeh!!

sapa sama dengan aku angkat tangan!!

w0o0o.. ramai...

okeh..

aku ciaow dulu... nak buat2 rajin... nak belakon2 rajin... nak tiru2 orang rajin.. harap2 pasni aku leh jadi orang rajin...

adios!!

As Salamualaikum....


sekadar sumber inspirasi...